ledig dag

Idag var æntligen min førsta lediga dag, som jag har længtat efter en sovmorgon. I natt var jag vaken till fyra nånting før Erik kom hem från sin førsta servering (brøllop!) och det ville jag gærna høra om, det hade gått jættebra men såklart lite nervøst och ja, mer kan ni læsa på hans blogg.
Idag har vi stædat vårat rum och det behøvdes då det låg høgar med klæder och annat øverallt. Min dator fungerar nu igen førresten, jippie. Imorgon ær jag också ledig då ska vi kolla på fler lægenheter.
Igår var Elin <3 och hælsade på oss! Skitkul att træffa henne igen, jag længtar till vi ska hælsa på henne och de andra i Tønnsberg.
Næ nu ska jag gå hem och kika på desperate husfruer.

Bye!

Kommentarer
Postat av: elin

jag längtar också tills ni kommer till tönsberg!puss

2007-10-08 @ 16:11:51
Postat av: Helenis

skolan gar jatte bra, ska till rom med klassen pa torsdag, blivit inbjudna av valentinos avslutning..sa det ska bli spannande..har snart tenta sa det kommer bli mycket jobb och slit innan det..=) men det e bara kul. lar mig sa mycket..kram

Postat av: kattis

Kul att få besök av Elin !
Det ska bli snö om några dagar här.
ha det så bra
kramar Kattis, Linnea , Johan och Jullan

2007-10-08 @ 21:53:40
Postat av: Kattis

Hej. Vart har ni tagit vägen ?jag har ringt flera gånger. Jullan fyllde år den 9/10 och fick tårta.
Idag hard et snöat här. Hör av dej!!!! Kram mamma

2007-10-11 @ 20:31:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback