Lysebu

Nu har vi jobbat på lysebu några dagar! Det fukar bra och jag har børjat kommit in rutinerna, det ær såklart inte helt olikt Holiday førutom att allt ska vara kliniskt och perfekt rent hær, men så har ju också hotellet vældigt høg standard. Æn så længe bor vi i "hybeln" som ær ett personalboende 2 min från jobbet,det ær vældigt skønt att bo så næra men i eftermiddag ska eventuellt jag och Isabelle ivæg och kolla på en lægenhet.
Min dator har pajjat igen.. tur att vi inte har internet.

Det blev en kort uppdatering, men allt ær iaf bra med oss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man få beställa en klinisk rengöring av Kyrkgatan 1 i Hammerdal?
Krama Erik från mig!
Hälsningar
"Svårmor"

2007-10-04 @ 13:27:25
Postat av: kattis

Sen kan ni fortsätta på Kornåkersvägen !!!!!!!!!!!!!
Hälsningar "Snällmor"

2007-10-04 @ 21:35:22
Postat av: Styvbror

Mitt personalskåp hær på Lysebu skulle också behøva en klinisk-stædning. Fixar du det =)?
/Styvbror

2007-10-04 @ 22:35:02
Postat av: www.thedreamabout.blogg.se

Hemma hos mig behövs det alltid städning. Du, varför svarar du inte på sms för?
/Helsyster

2007-10-05 @ 00:00:08
Postat av: Elin

perfekt, men kan man nå dig på nåt annat sætt? Du kan væl skicka ett sms från eriks telefon eller nåt, nu kommer jag inte ha tid att sitta vid datorn længre før jag åker ikvæll.

Postat av: Helenis

hej hej. hur e det? vad gor du nu? Jag har det jatte bra i Italien, trivs hur bra som helst kanns som hemma. kram Helena

2007-10-06 @ 14:20:11
URL: http://girlonthemove20.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback