pics

Klicka hær om ni vill se i bilder hur vi bor!


Kommentarer
Postat av: Emelie

De hoppas jag verkligen att dom gör :) need some money ! men måste ändå dit och hämta deklarationspapper :P
jag åker upp till Åre runt den 20 nov. lite senare blir de nog. beror på hur länge jag känner att jag vill vara hemma :)kommer du upp till NYÅR??? :D
PUSS

Postat av: Marina

Hej! Jo det är bara bra.. hur är det själv? fint ni bor förresten..=) Ja det var riktigt trevligt med sällskap, loftet blev det =) jätte godmat.. lite synd bara att vi inte fick fönsterbord, men men... Nu är det bara tre veckor kvar tills han kommer upp igen.. *längtar*. =) Hur funkar jobbet och sådär då? saknar dej med!! Puss å kram

2007-10-18 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback