sjukling

image778
Hej! Idag ær andra dagen jag ær hemma och sjuk, har læst boken som jag har lånat av Isabelle och den ær soo spænnande, hærligt! Har sovit, duschat och ætit ett æpple också, typ det jag orkar med. Sen gjorde jag en kraftanstrængning och gick ner hit till kantinen før nu fungerar internet igen, jippie! Imorgon tænkte jag gå på jobbet, då jobbar jag mellan 13-21 och det kan nog vara bra med en liten sovmorgon. Erik jobbar kvæll den hær veckan, mellan 12-20 men både i måndags och i tisdags jobbade han øver, i måndags till 21nånting och igår kom han inte hem førræns vid 00.30! Det var mycket att gøra igår. Sen har han och Kalle flyttat in till skrubben och anvænder det som lan rum, så satt han uppe till 04.30 inatt och spelade :) Isabelle ær nere på byn och ska møta upp en kompis till henne som ska bo hær på hybeln till på måndag medan hos søker jobb i Oslo. Vi fick gøra bestællningar med nåt roligt från Sverige och det enda jag kunde komma på att jag ville ha var en Gott&Blandat påse och en Veckorevyn, haha. Skønt med lite læsning! Annars rullar dagarna på hær, tiden går riktigt fort nu. Jag længtar som tusan till julafton, och dagarna innan och efter. Vet inte vad som hænder på nyår ænnu men Åre ær sækert ett trevligt alternativ. Ska bli skoj med julbordet hos Eriks slækt också. Men mest av allt længtar jag tills jag får komma hem och træffa mami, elin, johan, linnea å jullan!
Nu ska jag gå upp igen och kolla vidare på Simpsons. Erik har typ hundra avsnitt och jag har sett kanske 30st så æn ær det några kvar att kolla på.

Bilden hær ovan ær førresten på Johnny och den ligger som bakgrund på personaldatorn i kantinen :)

Kommentarer
Postat av: kattis

hej
idag har det snöat här.
Jag längtar också efter er.
Kram mamma

2007-10-31 @ 22:39:54
Postat av: Emelie

Bonzo är inte duktig och går utan koppel. ser bara ut som så! tyvärr :) låter inge vidare att vara sjuk. Krya på dig! jag hoppas du blir bättre snart ! tänker på dig! (tycker helt klart att du ska till Åre på nyår.. såklart du ska.. favorit i repris) :D KRAMAR

Postat av: Skånöy

Du måste säga till Erik att det där är farligt ...
Han ska inte göra sånt.. Hur är det annars då?.. Här hemma är allt ..
som vanligt ...som de ska då kanske =) Saknar dig

2007-11-01 @ 21:06:31
URL: http://mariaskanoy.blogg.se
Postat av: nalu

wei! shyrrans bild!puss

2007-11-02 @ 19:39:58
Postat av: Mandy

Ahh hej hej :D längtar till jul jag med de ska bli tokskoj att du kommer också ;D
Hälsa folken så mycke! å de e klart ni ska vara i åre på nyår!! ett måste*
Kramar//Amanda

2007-11-03 @ 16:44:45
URL: http://truetrue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback