fiske

ikväll har vi varit ute på en liten fisketur, jag, elin, emma, johan och linnea + jullan såklart! tog ett tag innan vi fick ihop tillräckligt många spön men sen drog vi iväg. var så längesen vi var på vårat speciella fiskeställe, men vi hittade fram till slut. var lite läskigt att vara mitt ute i skogen på kvällen så vi tutade och pratade högt när vi kom dit, man vet ju aldrig om det finns björn där.. och jag som verkligen är livrädd för björn! men allt gick bra och nu är  vi hemma igen. jag fick dessutom enda fisken, en liten abborre! Om nån dag blir det förhoppningsvis mer fiske i tannsjön, som jag har längtat efter ända sen förra sommarn i princip.
nu ska jag se efter om hitta nemo ligger på min dator så ska jag ta och se den filmen, var så längesen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback