tandläkarn

Skrev jag att jag skulle laga tänder? Jag menar förstås att det bara var en koll, för här var det minsann inga hål :) Haha, jag trodde faktiskt att jag hade det men tydligen var det början till ett hål i en tand som sen hade avtagit och nu låg det liksom still. Visste inte ens att det kunde bli så.
Ikväll har vi varit på tredje skoterkorts lektionen, idag var det test och jag tror det gick hyfsat. Minns inte hur många liter bensin man fick ha med sej eller vilka regler som gäller när man ska köra skoter i Finland så det måste jag plugga på till nästa gång iaf.
Jag tycker de är rätt svårt att komma på nånting som jag önskar mig i julklapp, det måste ju betyda att jag har i princip allt :) som jag har skrivit förut här i bloggen så är jag grymt nöjd med mitt liv, hääärlig känsla!
Imorn ska vi pyssla ihop julkort, dricka glögg och äta lussebullar hemma i Lit, det ser jag fram emot! Måste bara uppdatera allas adresser så ni kan få några julkort! Vet ni med er att ni har flyttat/ska flytta så skriv in er adress i kommentatorsfältet så ska jag se till att fixa de :)
Nu kom jag på en grej att önska mig i julklapp, valla till längdskidorna! sen kan man ju aldrig ha för många body butters från body shop heller såklart.

en bild från jon olsson -07 när vi precis hade kommit hem från 2 månader thailand/malaysia -bruna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback