Fredag!

Idag har jag æntligen helg kænsla, trots att jag inte ens ær ledig i helgen. Men imorn børjar jag 13 så ikvæll ska vi nog ta oss en liten runda på krogen, har ju likør 43 hemma som blir urgod med helmjølk. Men først ska jag på møte med min personliga trænare kl 19 och Erik ska på massage samtidigt.
 Har varit mycket att gøra idag på jobbet så jag tog en liten fikapaus nær jag slutade och hamnade visst hær sen.. lika bra att sitta på internet medan man har en dator i nærheten :)
Længtar jættemycket tills vi åker hem till påsk, jag ønskar mig bra væder då. Ska gosa massvis med Jullan också!
Funderar på att stanna i Oslo i sommar, men de beror ju också på vad man får før jobb osv. Kalle & Isabelle ska flytta hem i juni iaf.
Ja, thats it for today. Bye!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Heej Ida! Va roligt att läsa om vad du har för dig och kika på lite bilder :) Du verkar ha det riktigt kalasbra i Norge. Blir det nån skidåkning då? Kram

2008-02-29 @ 17:57:29
Postat av: nalu

kanske inte sa de förut men klart som fan ni får sova hos mej :)

2008-03-10 @ 15:42:36
Postat av: ja igen

adam spelar den 19:)

2008-03-10 @ 15:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback