åhej

För att ni inte ska bli alltför arga på mig är det väl bäst att jag uppdaterar :)
Den senaste veckan är i princip det enda som har cirkulerat i mitt huvud vilket gym jag ska välja! Okej, det finns tre stycken alternativ och jag har provtränat på alla så jag vet hur de är, ser ut osv. Det enda är litet, b-igt, gamla maskiner och ett gruppträningsrum men det ligger två minuter ifrån oss. Det andra är SATS som ligger ca 5 minuter från oss och det är mellanstort, som jocks ungefär med en spinningsal, två gruppträningssalar och fräscha maskiner. Det tredje alternativet är ELIXIA där vi får jobb-rabatt fast det blir inte så stor skillnad i pris på alla tre ställen ändå. Iaf, så är elixia det största, bästa och vackraste för där är väldigt fräscht och jag är osäker på hur många gruppträningsrum de har men tror de är 5-6 stycken. + att de har en stor idrottshall där det spelas innebandy, fotboll, volleyboll m.m! Och de har en lååång rad med maskiner och annat. Så det är det bästa centret men tyvärr ligger det nästan 20 minuters gångavstånd hemifrån, ett litet + är ju iaf att det ligger nära t-banan men då måste man ju träna när man ska till eller från jobbet och det känns inte så kul att man måste planera så noga. Så jag tror helt enkelt att det får bli sats, det känns lagom helt enkelt.
Annars då.. jobbet går bra, dagarna rullar på och snart är det februari, snart alltså. Siri frågar ofta om jag känner någon som kan börja jobba från mars så, någon..? boende kan fixas 1-2 månader.
Nu ska jag sticka iväg till jobbet, idag jobbar jag mellan 13-21.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Lasse

men 1, du heter val inte Lind?
och 2, jag vill skriva brev till dig!
och 3, jag laser inte sa ofta din blogg, men varje halvar jag kollar finns du kvar pa samma sida och nu kollar jag for att jag har tankt pa dig att jag ska skriva ett litet brev, okej, kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback