mysiga dagar

åh vi har det bara så bra hær på væstkusten.. får umgås med mysiga danskar, får se fina hus och landsbygder och idag var vi ner på en jættelång och stor strand som låg i vejlby, dær fanns massa sommarhus och tydligen var det i princip bara tyskar som hyrde husen dær under sommaren. Vi tog också många fina kort men jag har inte med mig sladden till kameran nu, så jag får ta och lægga in dem senare. Sen i måndags har vi verkligen haft fullt upp, och min kropp ær ganska sliten, så førutom dæckade jag i soffan av trøtthet.. I førrgår var vi førresten ute och seglade tillsammans med Leas pappa, det var jætteskoj! Åsså såg vi några sælar som låg på en liten ø och softade. Nu ikvæll har vi blivit bjudna på middag hos Pernille som också jobbade på Lysebu ett tag, så nu sitter alla uppe i soffan och ser film medan jag ser lite efter hemresor+ att jag tænkte slænga in en liten uppdatering om hur bra vi har det hær, førut kænde jag bara direkt att, hit flyttar vi!, om det nu bara alltid kunde vara sommar vill sæga.. :)
Imorse var det rætt mulet men sen sprack det upp och blev både sol och værme, så skønt! På tisdag eller onsdag åker vi iaf till Piteå, blir væl egentligen bara att vi kommer hem, tvættar och packar om infør havsbad och festival, som jag ser fram emot vældigt mycket! Sen kommer Elin hem lagom till yran också! jippie :) Då blir det sommarfest hemma i lit med alla mænniskor man vill umgås med, mysigt!
kommer bilder så snart jag får tid, nu ska jag upp och se dansk film, både erik och jag ær ju riktigt grymma på danska nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback