30de juni

hallojsa!
idag gick vi in i vår sista jobbvecka, skönt! för nu vill man bara hem, då mina bästa danskar har åkt hem, så nu känner jag mig ungefär som timbuktu på bilden nedan.
Men sen tänker jag på att Erik är kvar å då blir jag glaaad igen!
Så, vi kommer hem (förmodligen) nästa måndag, då vi blir hemma en vecka ungefär, sen vidare till danmark och hälsa på alla igen :) sen hem, piteå, hem å njuta av yran och sen då på yranlördan ska vi på bröllop för eriks kusin hanna, och sen är det visst augusti och då blir det en sista minuten. såå vad ska vi göra sen då? kanske ha ledigt nån månad till och sen kanske jobba lite eller resa jag veeet inte men vi kan göra precis vad vi vill :)
de är så synd att vi inte har internet i lägenheten för ibland känner jag bara att jag måste skriva av mig. fast vissa gånger kanske de är bra för en ni vill inte läsa vad en arg ida skriver i sin blogg.... men nu är jag glad igen!
måste kolla upp vilket datum vi firar våran tvåårsdag på.. erik... minns du vilket datum de va nu igen...?




bild från
www.looptrooprockers.com

Kommentarer
Postat av: Erik

tror det är den 26:e juli. måste kolla med kalle, han vet ;)

2008-06-30 @ 22:13:07
Postat av: Anne Hemborg

Den 26 juli är det 22 år sen jag och Stefan blev ihop under yran lördagen! Verkar vara bra datum!

KRAM /Anne

2008-07-03 @ 16:09:12
Postat av: kattis lind

Den 26 juli är det det 22 år sedan Lena och Pentti gifte sig.

Den 26 juli fyller Lena Rostedt 50 år.



Snart kommer ni hem Jippi !!!!!!!!!!!!!

Kram mamma

2008-07-04 @ 18:26:11
Postat av: Erik igen

den 27 juli är det 2 år sen kasper och jenny blev tillsammans.

2008-07-07 @ 04:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback