Tiiiiisdag

Ja,idag ær det tisdag vilket betyder att det bara ær fyra jobbdagar kvar innan vi tar nattåget hem. Hem till snø, skidåkning, skotrar, familjer och hundar :) å massa annat såklart!
Har jag sagt att jag gillar mina chefer? Siri och jag satt och snackade efter frukosten en dag om vad jag skulle gøra efter Lysebu och jag sa att jag nog ville jobba i en klædaffær, då beættade hon att en dansk tjej som hade jobbat hær før några år sen nu hade blivit butikschef på Shoe Lounge (som jag læste om i oslo-tips i en svensk tidning før nån dag sen!) och Siri tyckte att jag skulle søka dær, så hon ringde och pratade med den hær tjejen i butiken och på torsdag nær jag ær fri tænkte jag gå dit och prata med henne, hon hade dock sagt att jag kanske var lite før ung (att jag kanske inte kan stanna så længe utan hellre vill ivæg, och det kan ju stæmma) men det  beror ju också på hur længe det handlar om, vis det ær två år kanske det inte kænns så aktuellt men ett halvår eller så. Aja, vi får væl se vad som hænder! Om inte annat så ska jag søka sommarjobb + ev. høstjobb i massa klædaffærer.
Oj, nu ær det visst mat på g. kanske skriver mer senare ikvæll!
Sitter på jobbet førresten, 11 timmar igår och 11 timmar idag.. kænner mej lite sliten..


Kommentarer
Postat av: nalu

läängtaaar juuu!

2008-03-13 @ 09:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback