Godmorgon

Godmorgon! Nu har jag snoozat en halvtimme så då är det väl dags att gå upp... :) Igår tyckte jag att det skulle vara hemskt gott med scones (!) som jag typ aldrig har gjort, (förutom på hk:n) så jag satte igång där vid halv elva på kvällen, och det var riktigt gott. Det blev ett mysigt kvällsfika tillsammans med en bok och en kopp te, äkta engelskt.
Nu ska jag göra gröt till frukost och sen ska jag iväg och träna innan jag åker upp på jobbet, början klockan 13 idag. Fast det jag egentligen vill göra är att vara ledig tillsammans med familj och vänner och bada, sola och bara slappa. Man blir så glad av att se att det snart är sommar! Träden är alldeles gröna, det är så ljust ute länge på kvällarna och varmt i luften, skönt.
Hinner inte lägga in några bilder nu, men de kommer nog snart. Hade!

Kommentarer
Postat av: Stina

Hej Ida! Tack för senast! Jag hade jättekul. Min e mail är [email protected]. Kram Stina

Postat av: nalu

snart ses vi! ringer så fort jag vet, mycket möjligt att de blir redan imorrrrn :)pusshej

2008-05-14 @ 11:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback