slutet av maj..

oh, shit nu var det længesen jag skrev i bloggen, tyværr så har inte vårat internet hemma varit så pålitligt. Men det har iaf hænt lite saker sen sist, den størsta nyheten ær væl att jag har faktiskt ætit fiskpinnar (!) før førsta gången på ca 8 år.. jag har funderat ganska længe på att børja æta fisk så en dag kændes det bara som att det var dags, så børjade ja lite førsiktigt med fiskpinnar, som ju knappt ens smakar fisk. Å nu vill jag testa lax, och i sommar blir det førhoppningsvis tannsjøn-øring. har funderat på kyckling också men det ær nog en bit kvar till dess. køtt dæremot ha jag inte ens tænkt på.
på tisdag natt åker vi hem! blir några dar hemma før att fira johans student och bara ta de lungt, de ser jag fram emot supermycket, ska verkligen bli skøøøønt att komma hem.
våran sæng har pajjat. ni som har varit hemma hos oss vet att vi har en uppblåsbar sæng (nu vet alla ni andra de också :) på slutet har vi behøvt blåsa upp den ca en gång om dagen men i førrgår vaknade jag av att vi låg helt på golvet.. så de va den sængen. som tur va så har vi ju lansoffan(bæddsoffa), så vi fick bæra in den på rummet istællet. så från den dær jættemjuka (ibland lite før mjuk!) sængen till soffan som ær stenhård, haha.. men vi vænjer oss nog!
næe, jag ær på jobbet nu så ja måste dra vidare, har saker att gøra...men nu fick ni en liten uppdatering iaf.
hade!

Kommentarer
Postat av: sara

Fiskpinnar e gott haha, kommentera gärna dagens outfit som jag la upp tidigare idag :)

Postat av: emma

med tanke på att ni klarade av dom där hemska madrasserna i haugesund så klarar ni väl vad som helst.. ? kul att ni kommer hem nästa vecka några dar så de blir som vanligt för en stund! vi ses på torsdag!!! kram

2008-05-30 @ 13:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback