Bilder från igår

Godmorgon! Vaknade nyss och tittade ut genom fönstret... regn..blåst.. nooooo! vm6an som har öppet idag o allt, vad synd! Är ju höstmarknad idag iaf så får man väl gå dit och titta iaf, + sportkällaren som hade jättemycket rea. Så det ska nog gå att sysselsätta sig ändå :)
Allting går bra på jobbfronten iallafall, provjobbade ju frukost/lunch på Åregården i onsdags, och jag ska tillbaka dit på söndag och köra samma grej igen, (vilket betyder att jag behöver gå upp 05.10 typ...) Sen väntar jag på svar både från Skidåkarna och från Vero Moda -där jag nog tyvärr inte kommer få  jobb även fast det är där jag helst vill jobba, men man behöver nog ha erfarenhet och det har ju inte jag. Men jag hoppas iallafall.
+ att tjejen på Kaktus ville att jag skulle jobba där lite då och då för hon tyckte så mycket om mig :) Och det bästa av allt, som jag har glömt att berätta, är att Erik har fått jobb på Hanson! grattis till honom :)
Så nu ska vi bara fixa nånstans att bo, men det ordnar sej alltid.
Igår hade vi en toppendag på skutan, vädermässigt iallafall. jag var väl inte på mitt bästa humör, dels pga att min kedja hoppade 6-7 gånger och sen bara att det var en dålig dag.. men det blev bättre mot slutet och ibland när man kör sådär riktigt snabbt så vill jag bara skrika av glädje, för det är så jäääkla kul alltså! :)
Nu är jag kittad oxå med alla skydd och hjälm så det känns bra! Verkar ju dock inte bli mer åkning för säsongen pga vädret men nu är det bara att uppdatera cykeln och lära sig meka lite, å tvätta den helt ren såklart.

Kommentarer
Postat av: Millan

vilken tuff brud! i lyxförpackning..;)

2008-09-26 @ 11:58:23
Postat av: Kattis

Håller med Millan!

Boende fixar ni säkert.

Kram mamma

2008-09-26 @ 13:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback