Borde..

..egentligen sova nu jag.. ska upp kvart i sex imornbitti för att börja resan mot åre.. men såklart så kan jag inte somna nu.. har tusen tankar i huvet.. vad jag ska ha på mej.. haha, de är nog de viktigaste :) de är ju så kul med kläder så jag kan liksom inte bestämma mej. hoppas eriks cykelgrejer kommer imorn oxå, jag ska hålla tummarna.
ska bli så kul att träffa emelie å!
satte förresten i min näspiercing för nån dag sen, de gjorde lite ont eftersom jag inte har haft i den sen typ februari eller nånting, men med lite vilja så fixar det sig!
nää nu är det sleepingtime på riktigt.. får väl räkna får eller nånting..

ps. skickar en tanke till haugesund och hoppas allt ordnar sig! kom till åre istället annars!

Kommentarer
Postat av: elin

hur går det med åre? haugesund har varit skit som du sækert førstått men nu har det vænt! jag antar att mamma berættat? saknar dig, pussokram

2008-09-19 @ 13:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback