Cykel!

Idag blev jag ägare till en cykel! Jippie :)
tyvärr blev det en vurpa uppe på fjället idag så jag stukade handen eller nåt liknande, kunde iaf inte hålla i styret med den handen så det vart ingen mer åkning idag, får hoppas att det har blivit bättre om nån dag så kan vi cykla sista gångerna innan skutan stänger för sommaren. Tänkte ta lite bilder imorn så får ni se.
Imorn ska jag klippa mig, ska bli så himla skönt, det behövs verkligen nu!
Kanske ska jag jobba lite till helgen också, testa på lite.
För övrigt så är jag skittrött på kvällarna, vill typ gå och lägga mig klockan sju :) och då är jag van vid att somna runt 2-3 annars, lite skillnad! Men igår var vi ute och cyklade hela dan så då var jag sjukt trött sen på kvällen.. gick väl och la mig runt halv tio eller nånting.
Hoppas på att vi får tag i nån fin lägenhet eller iaf nånstans att bo snart.. längtar dessutom supermycket efter att få åka skidor! Var runt 70 dar kvar nånting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback