Dagens outfit



(Okej, jag känner bara att jag måste skriva det här ifall ni nu tror nåt annat, men det här är alltså inget särskilt seriöst, utan bara en kul grej eftersom jag ofta har så sköna och slappa kläder på mej och inga modegrejer direkt :)

Idag hade jag på mig:
Sjal: vila i Tönnsberg
Örhängen: nya från fuengirola, gjorda av kastanjer
Tröja: fick den av Susanne precis innan vi gick ut och fotade
Byxor: från nån affär i Oslo
Skor: Elins gamla bianco som jag har tagit över (utan att hon vet..? :)



Och eftersom jag ändå har varit så noga idag så tar vi väl det från början också, outfiten som jag la upp igår ser ut såhär:
Mössa: Eriks nya peak
Tröja: Eriks gamla peak
Tshirt: en gammal från H&M i Göteborg
Byxor: Eriks gamla och mkt sköna mysbyxor
Skor: Elins bianco (går så länge som möjligt utan strumpor!!)
Accessoar: Fiskespö från båtboden



Och för nån vecka sen såg det ut såhär:
Mössa: min nya som jag har fått av NALU! :)
Jacka: Elins skinnjacka(hon var utomlands så jag passade på att låna den.. eh, tack Elin!)
Klänning: min favvo från malaysia
Leggings: nya från H&Ms barnavdelning
Skor: converse



Det här är rätt skoj faktiskt.. och förhoppningsvis kommer det fler inom kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback