fika

ojdå, en uppmärksammad bloggläsare märkte att jag hade skrivit grejer som jag hade i kylen i mitt förra inlägg, när det alltså handlade om grejer jag hade i frysen! So, here it is; 

Fem saker i min frys: 
blåbär, hallon, rostbröd, tacobröd och lax




Idag har jag varit in till stan en sväng och hängt med Nalu & Maja, vi tog en fika på pause där vi diskuterade FRA-lagen, vem som vinner USA:s presidentval, varför det är så svårt att komma in i USA när man bara är "vanlig" (norsk ibland) medborgare, varför det tar så lång tid att få uppehållstillstånd i Sverige om man är från Costa Rica och lite annat. Måste säga att det var riktigt skönt att ha en vettig konversation för en gång skull! :) haha, nä men det är skönt att prata lite världsproblem och politik som omväxling.. 

okej nu lät jag inte speciellt smart...








Nu ikväll har Erik och jag varit ute och sprungit! Han kan allt överraska mej ibland, min pojkvän :) Och det var jättekul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback