Godmorgon

oj! nu var det längesen jag uppdaterade bloggen, men jag har haft fullt upp..
iaf, för nåra dagar sen så lämnade vi in cv:n och pratade med folk i åre om jobb, vilket nu har gett resultat och nästa helg ska jag på en (ev två) intervjuer.  Det ska bli jättekul!
Dagen efter att vi hade varit i Åre kom Nalu och Micke hem till oss och så åt vi tacos allihopa, jag, elin, erik, mamma, linnea, nalu och micke. Sen kom Cissan förbi en sväng och vi åkte med henne in till stan där vi mötte upp Maja och gick sen på news där vi satt ett tag och träffade löken, drack lite drinkar och tog massvis med kort :) sen gick vi vidare ner på olearys och dansade hela natten lång! en väldigt trevlig kväll.
dagen efter var vi lite sega och tog det mest lugnt, ända tills eftermiddagen när elin skulle ner till hede, så jag och nalu följde med och fick äntligen se hur systrarna revelj bor :) vi fick jättegod mat(flygande jakob) och tårta, mums :) sen somnade jag tidigt och dagen efter åkte elin och sofia mot oslo och jag och nalu hemåt. Vi stannade till på en fika hos Marielle och Elias och vi lekte och myste. Han är ju bara för söt..
Sen hem, göra sig iordning och fredagspizza till middag, sen kom Erik och vi åkte in till stan för en förfest hos löken för att sen gå på olearys igen. kanske måste lägga in lite bilder också så ni får se ...
igår var vi bara sega och låg i soffan tills på kvällen då vi åkte hem till hammerdal och åt tacos och kollade sen på sagan om de två tornen som jag somnade till.
det var väl ungefär mina senaste dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback