Härlig Åredag

Godkväll mina fina vänner!
Imorse tog jag en lång och skön promenad in till Åre för en välbehövlig klippning, det blev slingor och lugg! Är mycket nöjd :) Sen mötte jag upp Erik för lunch på Max, där får man bästa cykelmaten! Hängde med Nalu i backen också och tog lite bilder när Erik åkte. Sen kom en jättesöt hund och hälsade på oss också, jag ville ta med den hem..
Så ikväll har vi suttit framför datorer och tv:n och bara slappat, skönt... imorn dock ska jag upp väääldigt tidigt och jobba frukost på Åregården, ska bli spännande!
Sen blir det cykling de sista dagarna, ska bli skoj! Nu har jag blivit bättre i mina skadade delar av kroppen, har dock ett stort blåmärke på benet och ett lite mindre på axeln, smällarn man får ta..
Träffade en så himla härlig åreföretagare idag som ville att jag skulle komma in till henne innan jag sa ja till nåt annat jobb och det gjorde mig så glad! :)

Kommentarer
Postat av: sis

jættefin i håret!

2008-09-24 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback