IDA

IDAG ÄR DET MIN NAMNSDAG...tydligen...hade inte ens koll på de själv :)

ikväll vill jag se ett hål i väggen, måste bara kolla upp vilken tid det börjar? sen kanske de blir fjällvandring imorn eller på tisdag med nalu & jullan. är också jättesugen på att bara rensa i potatislandet, ta bort allt ogräs och bara göra fint och sen ta in lite nypärer och äta.. vet inte varför jag vill de så gärna men kanske för att det är så skönt att vara ute under hösten med den friska luften och alla fina färger på träden.. jaja...
vi åker nog upp till duved om nån dag och stannar där tills efter helgen, hoppas bara erik har fått sina cykelgrejer imorn för då kan vi cykla hela veckan och det är ju så kuuuuuul.

iallafall, så ska jag på arbetsintervju på skidåkarna på fredag! yahooo :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback