jobbsökande

Här pågår det cv skrivande för fullt.. dags att ta tag i det nu när vi nog ska åka upp och kolla på en lägenhet imorn i åre som verkar skitfin! men dyr.. så kan man iaf passa på att lämna in lite papper på olika ställen.
ikväll kommer nalu hem och på onsdag ska vi träffas alla som är kvar i stan för att hänga lite, kanske en utgång också vem vet! längesen man var ute en onsdag förresten, sånt gjorde man ju bara när man var ung.. :)
hur går det för er i oslo emelie, maria, johanna! ni måste berätta för jag är jättenyfiken! får man komma och hälsa på er? trivs ni? hur går det på era jobb? vart bor ni nånstans? å när kommer ni heeeeeem. Ni är välkoma till Åre i vinter iaf! Säger jag som inte ens bor där.. än..


          
Vi skulle ut och fota svampar igår men det blev hallon och porträttbilder istället

Kommentarer
Postat av: pappa

Hej Ida



Det är jättekul att du skriver i din blogg igen. Jag följer den hela tiden, fast jag måste erkänna att det inte blev öppnat någon dator i helgen. Annars följer jag den varje dag. Du har gjort den så snygg, igen. Kram/ Pappa

2008-09-08 @ 19:50:18
Postat av: monkis

åh, ida du är så fin! p&k


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback