Spanien

Hola! Nu så är vi tebax i Sverige igen fast det var inte helt säkert att vi skulle komma hem den här veckan, då Erik blev jättesugen på att ta en till sista minuten när vi kom till Arlanda, jag var också på idén först men sen kände jag att jag hellre ville hem. Man saknar ju Jullan å alla här hemma å sen får man ju inte blir FÖR brun heller :) Nu är vi lagomt bruna så det känns skönt. Tyvärr är det ju en aning kallare här än det var i Spanien och dessutom spöregnar det om vartannat. Men jag såg ett jättefint och vackert, färgglatt träd när jag var ute och gick en promenad med Jullan förut, och sånt blir man ju alltid glad av!
Så.. nu håller vi på och letar jobb i Åre inför säsongen, känns skitkul att jag kommer få vara när Nalu äntligen! Ska nog upp på rekryteringsdagarna den 18-19 på Åregården och sen tänke jag lämna in CV på Vero Moda där jag asgärna skulle vilja jobba, de sökte en 50% tjänst iallafall vet jag. Ringde till RedBull också och frågade hur det funkade med att jobba för dem där uppe men det var lite mer komplicerat än jag hade hoppats på tyvärr, annars hade väl det varit nåt av drömjobbet! På tal om drömjobb så är jag sjukt sugen på att börja dansa igen! Har fantiserat om att jag skulle öppna en dansstudio där uppe nu under säsongen, finns säkert jättemånga tjejer och killar som vill dansa samidigt som de säsongar. Man kanske kan höra med Jocks om de kan ordna nåt eller om man får låna deras lokaler.. fast de har ju nästan alltid klasser. Ja, tomt på idéer är det iallafall inte i mitt huvud! :)

Andra saker som man blir glad av är sina syskon, visst va!? Det är inte bara jag som blir glad utav mina syskon heller utan ni glädjer många, elin, johan & linnea! fast det visste ni säkert redan.
måste lägga in en skön bild från förra året, blir så glad av den här bilden!



Några få bilder från Fuengirola, resten ligger inne på facebook!



Hade några mobilpics också som jag lägger in:
Jag & Matilda åker lift i Åre efter en riktigt rolig mountainbike dag
Erik o jag skickade ett MMS till Nalu från Dunder
Ölen i Danmark kostar 2 kr!!
Jag tog en dagens för nån vecka sen, vad tror ni, ska jag börja med det? :)
Syskon Björklund på fest hos oss under yran - skitkul!
Coolingen i liften
Erik på affär i Danmark
Linnea och jag första dagen sen vi kom hem från Oslo, i juli.
Och här är Eriks nya älskling! (nr.2..) Just nu håller han på å beställer skydd, hjälm och kläder!

Kommentarer
Postat av: Millan

herregud va roliga kort du hade lagt upp på facebook, det såg ju hur härligt ut som helst! visste inte att alla ni skulle åka iväg, skojsigt! hoppas de e bra annars, kraaam

2008-09-05 @ 23:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback