uppdateringar

å vad jag hade mycket att skriva här idag då, vissa dagar händer det ingenting och sen, som idag kan jag skicka in flera inlägg på en och samma dag. kan ju ha att göra med att det är söndag iofs.... fast å andra sidan har jag ingen riktig koll på dagarna. har iaf suttit på tradera i flera timmar nu, det är ju så kul! hittar alltid nånting nytt att söka på fast nu till slut så fick jag hjärnsläpp. dessutom får jag skitont i axlarna av de här.. får nog ta och bli lite styrketräning på jocks snart, guud vad jag saknar de! i love jocks.
jaja nu ska jag nog se på nånting skoj med min älskling som sitter här bredvid mig med sin dator, så som vi har suttit hela kvällen :) han sorterar bland sina bilder.. kan ju behövas för han har määängder med bilder.
ok, see you tomorrow, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback