utmaning

OK, jag har blivit utmanad av Johanna att svara på en liten lista såhär på morgonkvisten. Så, eftersom jag bor på två ställen (i Lit och hos Erik i Hammerdal) så gäller de här frågorna för Lit.

Fem saker i min frys:
mozzarella, mjölk, ost, äppeljuice och ALLTID ketchup (som jag inte ens gillar..)

Fem saker i min garderob:
träningskläder, mängder med skor, nått enstaka linne, två par jeans, mössor

Fem saker i min väska:
använder sällan väska men just nu gör jag det och då finns det här i den: min dator, kamera, plånbok, sladdar, försvarets hudsalva (som jag alltid har med mig!)

Fem saker i mitt badrumsskåp:
öh, tandkräm, tandborste, listerine, örhängen och tops

Fem personer som jag utmanar:
Såfia, Maria, Elin(börja blogga igen!) och alla som känner för det!

Kommentarer
Postat av: Kylen

Varför har du mjölk, juice och massa saker i frysen?

2008-09-15 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback