helgen

Gud vilken bra helg jag har haft! I fredags kom Erik hem, sen kom mamma, Elin och Linnea lite senare. Sen åkte Linnea hem på lördagmorron och Johan kom upp istället :) så då åkte vi till Storulvån och plockade kantareller hela dagen, fick ihop minst 5 kilo! Plockade lite blåbär också, lagom så det räckte till en paj. Så vi åt en sjukt god middag igårkväll, gräddstuvadekantareller, MUMMA! finns nog inget godare i heela världen. Sen blev det blåbärspaj till efterrätt, och efter en film så blev alla jättetrötta runt halv tio-tiden.. så sov man gott den natten! Och imorse gick jag upp tidigt för vi tänkte cykla, jag och Elin.. men det tokregnade ute så jag och mamma tog och frostade av frysen, och det har nog i princip aldrig hänt i den här lägenheten, det behövdes verkligen. Men efter nån timme så trotsade vi regnet och stack ut och cyklade ändå, Elin lånade Eriks cykelskydd och kläder och min cykel, och jag hade Eriks. Å hon var jätteduktig! vurpade bara tre gånger :) vi cyklade nån timme, sen hem och ge grejerna till Erik & Johan som också skulle ut, dock så vart allting dyngsurt nu eftersom det verkligen hade spöregnat.. :)
jag och Elin tog med oss Jullan sen och gick och kollade när de cyklade, och det såg bra ut, johan hade bara vurpat en gång :)
ska cykla med Elin imorn också, ska bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback