Tannsjön


I fredags tog det mig ungefär 4 timmar från att jag lämnade åre till det att jag kom till hammerdal, haha :)
då på kvällen drog vi på hemmafest, erik dj:ade. sen i lördags sov vi i princip hela dagen, trots att det var jättefint väder! drog iaf till tannsjön på eftermiddan och väl där gick vi ner och badade det första vi gjorde,superskönt! sen blev det grillning och middag med alla kusiner + respektive. sen åkte vi äntligen ut med båten! fick dock inte en enda fisk, fast olof hade en gädda som dock släppte. sen idag har vi burit in ved och det har nog aldrig hänt i mitt liv förut så erik förevigade mitt slit :) tog ett skönt dopp sen efter de tillsammans med ella.
åsså har vi ätit middag och tårta för emil fyller år imorn, 17 tror jag de va.. :) nu sitter vi på lan! jag och typ 7 killar. erik dj:ar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback