fredag

jahapp, idag är det alltså fredag, har dock ingen fredagskänsla eftersom det inte spelar så stor roll för oss här i åre vad det är för dag :)
imorse började jag klockan sex, vaknade halv fem av mig själv... så då var det lika bra att kliva upp. har jobbat frukost och lunch idag, med Regina och Mikaela som är så himla härliga :) riktigt skoj att jobba med dem.
Så nu har både Erik och jag kommit hem, ska försöka undvika att somna så jag sysselsätter mej lite med datorn.
igår klippte jag med, blev skitbra! vet inte riktigt hur jag ska lägga in bild på det bara... får försöka lösa det på nåt sätt.
förresten! så kollade vi på en skitfin lägenhet igår, som låg alldeles vid torget. två år gammalt hus, jättefräsch en och en halva å ca 50 kvadrat. sen fick vi dessutom ett erbjudande om en annan lägenhet, med bastu som också låg typ på torget.. skoj!
på torsdag ska jag jobba andra gången på gold's, det ser jag fram emot!
fullt upp här i åre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback