onsdag

Nu ikväll har jag jobbat, 3 och en halv timme. när jag gick på jobbet sken solen och medan jag var inne ösregnade det och lagom till jag skulle gå hem hade det slutat, tajming! :)
annars idag har vi cyklat, jag har äntligen fixat min cykel, fått en kedjestyrare till den så kedjan inte hoppar hela tiden vilket är sjukt störigt. har också köpt säsongskort nu, dock sved det rejält i plånboken..så mycket att erik fick betala :) (okej jag lånade av honom)
på fredag kommer cissan hit med sin motorcykel, då ska vi åka upp på skutan och sen kanske bada nere vid stranden om det är fint väder, vilket det nog skulle bli! sen kanske elin kommer upp under helgen också, hon var lite uttråkad hemma :)
längtar jättemycket till yran iaf! inte länge kvar nu..
har för övrigt fått så långa naglar så det börjar bli svårt att skriva :)

Kommentarer
Postat av: Millan

så synd att vi inte va på skutan samtidigt, hade varit skoj o träffat dig sen fått se er åka neröver! det verkar verkligen fränt o cykla! o du, vilka sjukt snygga klänningar!!

2009-07-16 @ 11:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback