bilder från i lördags


Glömde ju lägga in bilderna från i lördags när mamma & jag besteg åreskutan. Det var en riktigt härlig dag! Brände mig dock ganska rejält på axlarna, men det börjar kännas bättre nu.


Igår gjorde jag och Erik iordning grillspett, kesoröra, en stek & halloumi ost och tog med oss en grill och åkte till gevsjön som ligger ca 3 mil från åre, jättemysigt! det var så typiskt bara att det var molnigt medan vi var där så det blev aldrig nått dopp.
Nu tänkte jag sätta mig ute på balkongen och fylla i en undersökning som säkert kommer ta en timma..

Kommentarer
Postat av: Marina

Något härligt det där såg ut.. =) vill också!!

hör av dej när du är hemma igen så vi kan ta en promenad och bada i hårkan..=)

Kram på dej gumman!! Saknar dej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback