Morgonmys

Godmorgon! Jag hade egentligen satt klockan på morgonpromenad kl.9 men det gick verkligen inte att ta sig upp då, så jag snoozade vidare tills jag hörde att det var nån som höll på med låset till ytterdörren! Men det var bara nån från bygget (som har sitt personalboende här) som skulle kolla om de behövde köpa nya möbler.. haha, rolig start på dagen :)
Har gjort te och tänt mitt ljus från ikea med tropisk lukt, vilket luktar underbart, åsså har jag ett vykort där med små fina cupcakes som jag tänkte skriva på och skicka iväg... :)

Testade en shaktimatta igår också, vi säljer dom på Gold's och så finns det en som man kan låna hem. Men trots att jag kämpade utan nånting mjukt under så tyckte jag väl inte att den var någonting speciellt. Bra nervarvning inför man ska sova kanske men den gjorde inga undervärk med mig. Kanske känns den bättre för personer med spänningar och problem i ryggen? Det kändes som jag hade bränt mig i solen när jag steg upp från den :)

Idag ska vi laga risottto med kycklingfiléer och kesoröra, det ska bli gott! Sen jobbar jag mellan 17-21.30




Kommentarer
Postat av: pappa

Nej, det där med matta känns överdrivet tycker jag också.

Kram

Pappa

2009-11-04 @ 13:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback