Tisdag...

...vilket betyder att snart åker jag hem och får träffa elin & johan (å mamma, linnea, erik å halva släkten också! :)
Idag fyller mami 50 år, kan man inte tro! Grattis igen mamma och hoppas du har en bra dag!
Själv har jag legat inne i sängen hela dan och läst och ätit choklad, riktigt skönt faktiskt. förutom att jag har en sjukt irriterande fluga här inne.. den kom från ingenstans helt plötsligt och låter jättemycket, hoppas den är borta när jag kommer hem för jag ska nämnligen iväg på jobbet nu snart,börjar 17 idag. det är rätt konstigt att börja den tiden,då alla andra normala människor kommer HEM från jobbet då.. eller kanske går direkt och tränar från jobbet :)
Har vilodag idag vilket betyder att det kryper i kroppen på mej och känns som det var huuur längesen som helst som jag tränade, även fast det bara var igår.. har två vilodagar per vecka och dom dagarna är jag jätte rastlös i kroppen, jämt! men man behöver ju vila också..

glöm inte att kolla in mina auktioner, många av dom som går ut imorrn! resten ligger ute i några dar till

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=614160

Kommentarer
Postat av: dj

går ju bra med auktionerna ju! puss

2009-11-17 @ 16:35:15
Postat av: kickan

Grattis till mamma mu! :)



Och jätte fin blogg Ida!

Postat av: Stina

Grattis till Kattis!

Kram kusinen!

2009-11-18 @ 08:09:33
Postat av: Pappa

Grattis på födelsedagen.

Kram

Pappa

2009-11-25 @ 10:33:18
Postat av: sofia

nej men nu orkar jag inte vänta längre. update, please! :) p&k

2009-12-02 @ 16:01:25
URL: http://intheseshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback