Godmorgon

Så här tidigt var det längesen jag var uppe! Hade klockan på 05.50..  och såklart vaknade jag till vid fyra tiden, då hade inte Erik gått och lagt sig än, han hade kollat på typ 25 avsnitt av Prison Break :) kunde iaf somna om rätt snabbt och sen var jag rätt pigg när klockan ringde, vilket var väldigt skönt för jag hatar att gå upp så tidigt.
Mysigt att ta bilen till jobbet när det är så lite folk ute och fortfarande mörkt. Har tänt ljus i fönstrena nu så det blir mysigt för de som är på spinningpasset sen när dom är klara, å såklart för de som är i gymmet också :)
Ska nog åka nånstans sen i eftermiddag där man kan släppa Ella lös så hon får springa av sig lite, vet inte riktigt vart bara..
Sen ska jag jobba både lördag och söndag, Erik sa nånting om oktober fest på CC också? får se..
Kanske man ska ta och äta lite frukost nu då.. Jobbar iaf till 11.45 idag så det är skönt!

Trevlig fredag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback