idag



Nalu, jag vet att du inte gillar allt för många inlägg om hundar, :)
Men måste bara visa hur Ella såg ut efter att hon hade varit i en bäck.. Här hade hon precis hoppat in i bilen innan vi for upp till Ullådalen och släppte henne lös så hon fick springa av sig lite i snön, var rätt mycket snö där uppe, stenhård förstås men ändå. Man såg skidspåren i backen sen i våras.

Sen tog vi en sväng på åre bageri och fikade lite och bläddrade i nyaste magasin åre och åreidag. mysigt! åkte hem och gjorde coccosbollar och tog med oss upp till peter på glasberget där vi är nu. jag sitter i soffan och lånar internet medan peter & erik dj:ar, mysigt att sitta och lyssna på musik :)
Ska beställa ett par spinningskor
härifrån kanske blir nåt annat roligt också, de har rätt så billiga adidaskläder bl.a. Men sidan är så stor så det lär ju ta nån timme att gå igenom allting! Är lite sugen på nya downhill kläder, långa byxor vore kul! och bra när det börjar bli lite kyligare.

La mig förresten och vilade när jag kom hem från jobbet, gissa om jag somnade.. vaknade två timmar efter och var helt borta men oj vad skönt det är att sova mitt på dagen!

Kommentarer
Postat av: Millan

snygging! vi måste ses nåt snart.

2009-10-24 @ 09:02:30
Postat av: Merike

Hej Ida! Kul att se dig igår i dimman på dahlmboms!

Tycker att vi tar oss ett glas ihop någon kväll snart!



Kraaaam kram M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback