söndag

Längesen jag uppdaterade nu! Sen sist har vi flyttat en bit från byn, bor nedanför olympiabacken nu sen två veckor tillbaka. Våran lägenhet på ovalen renoveras nämnligen och det kommer bli tokbra! Det är ytterligare några veckor kvar innan vi kan flytta tillbaka men det är det värt, för det kommer säkert bli så himla mycket finare.
För tillfället har vi fina Ella här på besök, det är så himla kul att vara hundvakt och jag vill bara köpa en egen hund nuu. Vi har gått långa promenader och myst i soffan :)
Har tränat och jobbat på som vanligt också, gillar verkligen att jobba på golds! måste bara fråga Andreas om det kommer bli fortsatt jobb efter jul, det har jag bara tagit för givet att det kommer bli, kan ju vara skönt att få veta på riktigt.
På tisdag fyller Linnea 16 år! Så då ska vi käka middag ute tillsammans på nån mysig kinarestaurang eller liknande. Ska bli skoj! Tänkte jag skulle gå en sväng på stan och kanske shoppa lite på gina och cubus då också som jag fortfarande inte har hunnit besöka.
Anmälde mig just till tjejvasan förresten! steg två i tjejklassikern :) ser jag fram emot! ska bli jättekul att åka längdskidor i vinter, längtar!
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, börjar bli trött nu..

Kommentarer
Postat av: pappa

Äntligen, vad kul att du uppdaterar din blogg. Kul för oss som kollar varje dag.



Kram / Pappa

2009-10-19 @ 08:08:40
Postat av: sofia

ohh, äntligen :)



o nu har till o med jag börjat blogga igen. de du! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback