Tisdag..

Idag är jag helt ledig för första gången på över en vecka, känns skönt men också lite konstigt. Funderade på vad jag skulle hitta på, om jag skulle träna, laga nåt maträtt att ha i frysen eller kanske gå en shoppingrunda på byn. Men nu har jag suttit vid datorn nån timme och det är så skönt att inte göra nånting alls.. Har ju Ella här så det räcker med en hundpromenad idag tror jag. Iallafall fram till i eftermiddag då vi ska åka in till stan och käka middag med födelsedagsbarnet :)

Erik jobbar idag på Hanson, haha den enda dagen då jag är ledig så ska han jobba för första gången på jättelänge :)
Det är iallafall jättefint väder här idag, blå himmel och strålande sol. Vackert!

Funderar på om jag kanske skulle ta och ta fram alla kläder som jag ska lägga ut på tradera framöver, har rätt mycket som jag skulle vilja få bort nämnligen. Fyndade förresten ett par cheap monday på tradera för 57:- för nån dag sen! Världens bästa sida :)

Lyssnar på Jordin Sparks nu på youtube , har ju nämnligen ingen spotify, jag är förmodligen den sista människan som INTE har det.. haha. Men hon är ju så sjukt bra! Helt underbar röst har hon.

Imorrn ska jag på möte på Holiday om jobb, dock inte jobb på holiday utan ett extra jobb i vinter.. ska bli skoj att höra litegrann om det.. kan berätta mer sen när jag vet.

Slutligen.. GRATTIS till Linnea som blir 16 idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback