uppdatering


Dags med en uppdatering kanske!
Vi har nu flyttat in i våran fina lägenhet på Granlidsvägen, en perfekt tvåa :) Trivs jättebra!
Börjar jobba igen på måndag vilket känns jättebra, har verkligen längtat efter det.
Känner inte för att skriva så mycket just nu men lägger in lite bilder iaf..




Uppe på skutan i helgen då jag var funktionär på en downhill tävling, Maxi Avalanche


Ella var med mig under de två dagarna och hon var ett väldigt bra sällskap :)


Plockade hjortron för första gången förra veckan, gillar det egentligen inte men fick ändå ihop en 3 liter nånting som jag ska ge bort istället :)


Och idag har jag bakat bullar! Luktar himmelskt i lägenheten just nu :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt att du äntligen uppdaterat. =) Roligt att ni trivs i nya lghten..=) Måste styra upp något framöver och komma upp och se hur ni har det. Sköt om dej vännen! Saknar dej!! Puss&kram

2010-08-24 @ 19:46:57
Postat av: linnea

haha så ni har fått användning av kavlarna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback