kändisar

Har ju glömt att berätta att jag har pratat med Fredrik Ljungberg! Han var uppe och tränade förra veckan och då frågade han om han fick låna ett lås till skåpen och då sa jag ja, så då kan man väl typ säga att jag har pratat med honom! :) Och idag var Björn Dählie där och tränade så då pratade jag med honom också, fast det var ungefär samma nivå på konversationen, haha. Tydligen så är Foppa också i byn så jag hoppas att han kommer in med :)
Ikväll ska jag träffa en tollare som jag ska vara hundvakt åt imorrn, det ska bli så himla kul! Jag saknar verkligen att han en hund i närheten så det här blir perfekt. Hon älskar människor vilket ju är bra eftersom vi är så himla många som bor tillsammans.
Ikväll spelar Timbuktu på bygget och jag tänkte på en grej förut angående det.. att jag ens funderar på att inte gå trots att jag är ledig imorrn måste betyda att jag börjar bli gammal! :)


Jag och Ella

Kommentarer
Postat av: Hannah Bågling Källström

Tror du måste jobba lite med konversationen tills nästa kändis kommer in ;)

2010-01-29 @ 20:22:31
Postat av: Emilie

Mäh. Jag såg timbaktu den kvällen, på bygget eller hur? :) Var i åre hela vecka 3 faktiskt. Synd att jag inte sprang på dig!

Postat av: Marina

Uppdatering börjar det bli dags för nu =)

2010-02-24 @ 14:03:37
URL: http://mlindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback