Första Advent

Idag är det alltså första advent, mysigt! Vi har riktigt vackert väder här i Åre idag, det är -13 och blå himmel och sol. Tänkte ta nåt åk i backen idag och sen åka ner på Åregården och dricka byglögg, blir nog en mysig dag. Börjar jobba kl.16 idag men vi har bara öppet fyra timmar så det är rätt lagom. Sen blir det till att tända första ljuset då när jag kommer hem!
Åkte skidor för första gången den här säsongen igår, och det var riktigt roligt! Ska nog köpa mig ett par pistskidor så blir åkningen ännu roligare.
Har sån tur att jag har fått ledig mellan den 23-26 december så det känns riktigt bra faktiskt. Under nyår däremot ska jag nog faktiskt jobba, känns inte som det är nån stor grej längre.. men vi får se!

Kommentarer
Postat av: Marina

Mysigt med första advent. Själv fick man tända första ljuset hemma i Lit med mamma och pappa. Inte alls så dumt. Får ta tag i adventspyntet hemma till andra advent istället, men bättre sent än aldrig. Sköt om dej nu! Kramar

Postat av: pappa

Du får skriva en önskelista

Kram / pappa

2010-11-29 @ 15:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback