På jobbet

Hello!
Sitter på jobbet just nu och håller på och somnar :) Rätt lugnt idag faktiskt vilket är ganska konstigt för den här tiden på dygnet brukar det vara full fart annars. Det kanske är en vilodag idag :)
Är det nu i helgen som det är Halloween fest på Country, någon som kan svara på det? Blev så osäker eftersom det är halloween nu till helgen men alla helgona nästa helg, alltså den svenska halloween liksom..
Är så shoppingsugen, vill bara fynda massa kläder i billiga butiker.. kanske får kolla igenom tradera lite och se om jag finner något intressant där. Skulle för övrigt ha lagt ut lite kläder från min garderob som jag aldrig använder. Kanske lägger ut dem här på bloggen och ser om det är nån som är intresserad?!

Nu måste jag gå en sväng och kolla gymmet annars somnar jag snart. :)

Kommentarer
Postat av: madde

6e nov är den riktiga festen... du får gå med i cc:s grupp på fb ;)

2010-10-28 @ 21:01:16
Postat av: Marina

Heej! Hur ser de ut för dej på fredag nästa vecka? Har du kaffet redo om man dyker upp på lite besök?? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback