Snöig fredag :)

Hej hopp!
Kanske är dax för ett inlägg här.. hinner inte riktigt med att skriva, eller det är väl snarare så att det inte sker så mycket på dagarna. Är mest jobb och träning för mig och det är kanske inte så intressant att läsa om ? :)
Nu gör jag snart helg, närmare bestämt klockan 11! Då ska vi ta och packa in oss i bilen och köra den snötäckta vägen hem till Lit där hela familjen är samlad! jippie :)
Imorgon ska vi ha en mysdag på Andersön, grilla pinnbröd och leka femkamp med kusinerna och släkten, sen är det finmiddag i Odensala på kvällen för morfar som fyller år snart! Ska bli jätteskoj att träffa hela gänget, var väldigt längesen nu.
Körde ett 2-timmars pass igår som vi hade på gymmet som ett special-extra pass. 30min Body Attack, 30min Body Pump, 30min MRL(mage, rumpa, lår) och 30min Body Balance. Det känns i kroppen idag!

Nu ska jag fortsätta jobba här.. Trevlig Helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback