Godmorgon!

Har insett att jag är rätt trögstartad på morgonen, orkar oftast inte prata så mycket och vill gärna ta det lugnt en lång stund innan jag ska iväg på jobbet. Imorse gick jag upp vid åtta och kollade på nyhetsmorgon och läste igenom tidningen som vi har börjat få nu, tror det är en "3-månaders prova-på" som vi har fått av mamma. Perfekt! Gillar verkligen att starta dagen med att läsa tidningen, dock så bläddrade jag rätt snabbt imorse eftersom jag redan hade läst allt på ÖPs hemsida igår.. Jaja, nog om tidningen :)

Är så himla shoppingsugen! Vi har fått in massa nya snygga träningskläder på jobbet i fina färger. Och vi har rabatt och dessutom dras kläderna från våran lön (om vi vill) så det är alldeles för enkelt att handla :)
Skulle vilja gå ner en sväng på byn och kolla runt lite, tror jag har ett presentkort på Vero Moda nånstans med lite pengar kvar på. Dock så kan jag inte spendera för mycket då jag inte har har fått lön på väldigt länge (fick en liten lön i mitten av sept.) -och kommer inte heller få förrens om en månad, exakt en månad.
Tur då att jag jobbar 32 dagar i rad just nu.. :)

Ser verkligen fram emot att börja på Tott, vet inte riktigt när det kommer bli men det blir säkert nån sorts uppstart i november nån gång. Förhoppningen är alltså att jobba 50% nere på vanliga Golds och 50% på Tott. Dessutom tänkte jag höra om jag kan jobba extra i garderoben på Bygget som jag gjorde förra året, det är ett riktigt roligt jobb!

Är för övrigt på jobbet just nu.. händer inte speciellt mycket, det är en Body Pump-klass nu mellan 10-11 och sen stänger vi kl.12 (öppnade 9.30) Tanken är att vi ska städa lägenheten senare idag, det var längesen dammsugarn var framme och det behövs verkligen..
Här är förresten våran nya soffa och vårat snygga soffbord som alltså är en gammal ladugårdsdörr.. Det blev så himla bra! Och soffan är super skön.. det är bara att komma och hälsa på! :)






Trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback