Tidig morgon..



Godmorgon!
Själv har jag varit uppe ett tag, började 07.00 idag och klockan ringde 06.30... snoozade dock i ca 25min :)
Väldigt lugnt på jobbet idag, rätt skönt så hinner man vakna till.
Idag är det dimmigt ute och rätt kallt, tyder på att det kommer bli lika vackert väder idag som igår!
Min träning idag består antingen av Body Balance 17.45 eller också så lånar jag hem spikmattan från jobbet och ligger på den i ca 30min. Jag slutar runt 17-tiden idag så det kan ju bli stressigt att hinna till passet. Tänkte att jag skulle starta jakten på de 2000 trappstegen som ska avverkas den här veckan också! Har rätt bra träningsvärk i rumpan och benen sen igår så det ska bli spännande att se hur det går :)

Tänkte kanske laga nåt roligt till middag idag, förslag?

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja tänkte att det kunde vara roligt =) jag tänkte faktiskt lägga ut receptet på bloggen så kan du skriva av det där =) Haha, ja jag har ju dom nästa vecka, men skulle haft den utmaningen idag eftersom jag tvättar idag och springer upp och ner från tredje våningen till tvättstugan.. haha kram

Postat av: elin

vad duktigt du är! mitt förslag på middag är hemmagjord SUSHI!

2010-09-30 @ 08:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback