Uppdatering!

Men hej! Frågan är varför jag får sånna här blogg-glapp hela tiden.. så svårt är det ju faktiskt inte att uppdatera bloggen!

Kan meddela att jag har fått jobb! ett till jobb... i spa/gym receptionen på Tott Hotell. Tanken är att jag ska vara 50% på Gold's Gym och 50% på Tott. ska bli väldigt skoj att jobba där faktiskt, dom har en jättefin spa-avdelning och jobbar med Kerstin Florians produkter som jag gillar väldigt mycket. Det blir en hel del nya grejer att lära sig med alla olika behandlingar och produkter som ska säljas. Så den biten är jag lite nervös för men däremot så känner jag ju mig väldigt hemma i gym-avdelningen så det känns tryggt.
Är hundvakt nu i några dagar till Millie (tollare), henne har vi varit hundvakt till många gånger förut och hon är så fin och mysig :)


Nu till en helt annan grej, jag surfade runt på lite olika bloggar och hamnade tillslut på den
här
Tjejen som har den bloggen ska göra en rolig utmaning och det kändes skoj att bryta av min vanliga träning med något sånt här så jag är med! Läs igenom 6-veckors utmaningen och säg till om ni också tänkte hänga på!
Tänkte att min utmaning ska bli att undvika godis och min belöning ska bli att få gå till frissan :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis till jobbet =)

2010-09-22 @ 09:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback